Sommarbloggare??

Så har vi juni här och ytterligare en sommar, då smyger sig lusten att blogga på igen 😉.
Ett år har gått sedan sist och mycket har hänt såklart, blir svårt att sammanfatta. 
Det största som hänt under det här året måste nog ändå vara att Alton kommit in i våra liv. ❤️ Alton, mitt och Andreas första barnbarn och mitt hjärta svämmar över av kärlek. Såklart förstod jag att jag skulle tycka väldigt mycket om mitt barnbarn, men att jag skulle älska honom lika mycket som min egen, det kunde jag nog aldrig riktigt föreställa mig. Vi är verkligen rika på kärlek ❤️❤️
(null)

(null)

Det mest ledsamma som hänt under året är att min svärmor Berit, Andreas mamma och barnens finaste farmor lämnat oss. Den 18:e januari somnade hon in efter efter att drabbats av den fruktansvärda sjukdomen ALS. Hon är så saknad av oss alla ❤️ 
(null)

Jag har även jobbat ett läsår nu som egen företagare. Att få jobba som dagmammma tillsammans med min kollega Lotta, det måste vara det bästa  jag gjort i mitt yrkesverksamma liv. Vi har samma barnsyn, jobbar mot samma mål och båda två är så fulla av idéer, går inte en dag utan att jag känner att jag gör att bra jobb, aldrig att jag känner mer som jag kunde göra på förskolan, då jag kunde känna att hur mycket jag än slet hann jag inte med alla barn så mycket som jag önskade. 
Finns massor mer jag skulle vilka skriva men nu ska jag och Alva göra oss iordning för att ta oss iväg till sommarsimskolan. 😃

Postat av Ewa

Vad roligt att du börjat blogga igen! Grattis till lilla fina Alton, så söt! Att bli mormor är helt fantastiskt, finns inget bättre. Ha en skön sommar!

Datum: 2019-07-21 | Tid: 02:01:23



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!