Bra men intensiv dag! 😅

Förutom att bestĂ€llt glasögon idag, blev det en tur till Barkarby. Alva behövde nya skor, vi hittade ett par sandaler inne pĂ„ Outleten frĂ„n Ecco. 
(null)

(null)

Lunchen Ă„t vi pĂ„ Burger King. Först ville Alva sitta inne o Ă€ta, sedan ute, men dĂ€r höll maten pĂ„ att blĂ„sa bort sĂ„ vi fick snĂ€llt flytta in igen. Men Alva har inte mĂ„tt superbra i förmiddags. Det började nĂ€r vi gick ut o skulle Ă€ta frukost i solen, hon fĂ„r ont i huvudet och direkt pĂ„ det ont i magen o mĂ„r illa. Det kom tillbaka vid lunch sĂ„ vi lĂ€mnade BK, NĂ€r vi Ă„kte till djuraffĂ€ren för att köpa lampa till Sheila kom det igen, hon mĂ„r sĂ„ illa att hon tror hon ska krĂ€kas. Det hĂ€r har kommit flera gĂ„nger sista tiden och jag misstĂ€nker att det kanske kan vara migrĂ€n, dags att boka tid hos en lĂ€kare. 
(null)
VĂ€l hemma mellanlandade jag hemma en kort stund innan det var dags för ett besök pĂ„ Coop, middagsmaten inhandlades och lunch samt fĂ€rdkost inför morgondagen, dĂ„ jag i barnen Ă„ker till Göteborg. 
Jag fick med mig alla barnen pĂ„ en kaffe hos farfar. â˜ș Trevligt, kul nĂ€r alla vill följa med. 
Lotta och jag hade ett möte med nĂ„gra eventuellt blivande förĂ€ldrar innan middagen. 
Till sist hann jag och Andreas med ett bodypump pass pĂ„ gymmet. 
(null)

Bra men intensiv dag idag med. 😅 Imorgon bĂ€r det som sagt av till Göteborg, jag och barnen ska se pĂ„ handboll, Ă€ta god mat och gĂ„ pĂ„ Liseberg medans Andreas jobbar sin sista vecka innan semestern. Packa gör jag imorgon, för nu tĂ€nker jag gĂ„ och sova. God Natt đŸ’€




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej pÄ bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÄg mig?
Tack för din kommentar!