En regnig dag, då jag trodde jag skulle få ordning inne 🙈🤪

Alva går på sommarsimskola den här och förra veckan som anordnas av kommunen. Förra veckan var det simskola fyra dagar och den här veckan fem dagar, tyvärr missade hon simskolan i måndags då vi misstänkte att hon fått vattkoppor, men enligt läkaren var det inte så. 
Så idag var vi till Bro Simhall, lyxigt att få bada nästan varje dag i två veckor, ska bli roligt att se sedan vad hon lärt sig. 
(null)

(null)

På väg från simskola åkte vi förbi Willys o köpte middag samt jordgubbar, åkte hem och gjorde klart kortet som Lotta skulle få till sin present. Alva har ju faktiskt slutat hos dagmamman nu där hon gått sedan hon var två år. Aldrig har vi kunnat få en bättre barnomsorg till henne än vad vi haft. Sååå tacksam över det är både jag och Andreas. Inte en enda gång har jag funderat över om hon har det bra när vi varit på jobb. Jag vet att Alva varit trygg, fått bli sedd och fått hjälpa att växa till den fina tjej hon är idag. Tack för det ❤️ Vi åkte till Lotta med en present, förde över foton på stickor som barnen skulle få som går vidare till skolan, samt fikade tillsammans. Kändes bra att få träffa barnen, saknar dem insåg jag. 
(null)

Ingen rast, ingen ro idag inte. Efter att träffat Lotta o barnen och efter att snabbt åkt förbi farfar så Alva också fick säga HejDå till Emelie som åker tillbaka till Singapore idag, åkte vi vidare till BÅLSTA och till barnens kusin Emma som flyttat in med sin Eric i en alldeles egen, alldeles nyproducerad lägenhet. Lägenheten var verkligen fin, jag är så glad för Emmas skull. Bella och Alton följde också med, Marie och Pontus fick vi också träffa. 💕
(null)

(null)

(null)

(null)

Andreas hade fixat middag när vi kom hem, så det var bara till att sätta sig till bords. Efter middagen drog vi till gymmet för ett pass bodypump. Jag kommer ha träningsvärk imorgon. 😅
(null)

(null)

Det lustiga med den här dagen var att jag imorse när jag vaknade och hörde regnet piska mor fönstret tänkte- så bra, då kanske jag får lite gjort inne idag 🙈 Det kan jag påstå, det hanns inte med. 🤪 Men en bra dag har bi iaf haft.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!