Semesterdag 2

Inatt har Alva haft växtvärk och hållit både mig och Andreas vakna under stora delar av natten, så idag var det skönt att när jag väl kunde somna om tog både jag och Alva sovmorgon. 

Tax-Free katalogen kom i brevlådan idag. Nu känns semestern nära. 😃 Som vi längtar. Vi ska till Kreta två veckor, men vi byter hotell efter en vecka. 
(null)

Efter frukosten åkte jag o Alva till Elektronikhöjden och hämtade ut barnvagnen. Jag är snart redo inför starten av min verksamhet i höst, men fortfarande saknas endel. 
(null)

Imorse ringde Ines från Norrboda och berättade att jag hade en present där att hämta från ett barn med familj, så jag åkte dit och satt o pratade med Ines o Anki en stund. Jag hade fått en så fin present. Men framför allt så fina ord, det värmer verkligen då det känns tufft att lämna barnen. 
Innan vi åkte hem, åkte vi till Berit  medans Rolf var ut o handlade en stund. 
(null)

Klockan 15 var det dags för ett besök på banken. Jag fick råd gällande pensionsspar, vårdförsäkring skaffa bankgiro samt ett företagkort kopplat till. Det är mycket att tänka på när man blir egen företagare. Men det är bara spännande. 
(null)

Efter middagen kom Hanna förbi. Vi satt i solen och partade om stort o smått med ett glas rosé. 
(null)

Isabelle ringde o vi gick över till dem en stund. Poolen är numer invigd och idag tog en nöjd Alva sig ett bad i de 27 gradiga vattnet. 
(null)

Onsdag imorgon, spännande att se vad den dagen har att bjuda på. 💕




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!