Hej då Norrboda och lite midsommarförberdelser


Idag har jag arbetat min sista dag på Norrboda förskola, vilket känns vemodigt efter åtta år. Jag kommer sakna barnen och kollegorna, men jag vet att mitt nya som börjar till hösten kommer bli sååå bra. Jag fick en fantastisk fin present av de kollegor som stod mig allra närmast på Norrboda. 
(null)
Recept och ingredienser till en drink vi pratat länge om som jag velat prova. En drink som Anki drack i Venedig. 
(null)
Även mina chefer kom med fina presenter - blommor, the och thekopp.
Är det något jag vet att jag kommer sakna utöver barnen och kollegorna, så är det EMIL vår kock på Norrboda förskola. Det finns ingenting som når upp till hans mat. 
(null)

(null)
Idag bjöds det på midsommarbuffé dagen till ära, men alla dagar med hans mat är en fest. Emil, du gör Norrboda! 
När jag kom hem och hämtat Alva från Malin för sista gången innan hon slutar 😥💕. 
Så åkte jag till Hacer som hade avslutningsfika för sina barn med föräldrar, jag presenterade mig för dem för att de skulle få ett ansikte på vem jag är och få se vilka de är. Det var trevligt 😃
Hemma igen drog det igång med förberedelser inför morgondagens midsommar. 
(null)
Jag har gjort skärgårdssill och lökpaj,

(null)
Vitchoklad kräm och
(null)
Ceasarsallad samt en myntaolja och hackat vattenmelon... resten blir imorgon. 
(null)
Vi åt även en god entrecote från gårdsällskapet och drack ett gott Amarone till för att fira in semestern. 💕💕 Tommy, Helena, Isabelle och William hann också hot o bjuda på lite trevlig sällskap. 
Tack o God Natt! Ny dag imorgon





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!