Bad och bistick

Idag har sommarvädret visat sig från sin allra bästa sida så jag, Alva och Christopher bestämde oss för att hänga på torpet idag. Tim körde Lillsjön med kompisarna o stackars Andreas jobbar. Först åkte vi o köpte lite fika och goda räksmörgåsar som vi kunde ta med oss. Det var riktigt skönt, både i luften och i vattnet. Alva o jag badade flera gånger under dagen. 
(null)

(null)

(null)

Christopher valde att inte bada, han är som pappa sin och badar allra helst utomlands, så han får väl avvakta några veckor till. Han hamnade på gräsklipparen istället och hjälpte morfar klippa gräset. 
(null)

Såklart hann Alva med lite studsmatta också. 💕
(null)

Vi var även in en sväng och tittade lite när mamma o pappa arbetade i bigården. Spännande att se när de plockade ut årets drottning för att märka henne med en liten färgprick. Sedan åkte vi hem. Kort därefter får jag ett mardrömssamtal om att mamma fått jättemånga bistick i ansiktet/huvudet och att ambulansen är på väg. Jag o Bella åkte in till sjukhuset till henne. Men tack o lov hade hon tur i oturen. Med en massa mediciner gick allt bra. Mina älskade föräldrar, ni måste vara rädda om er. 💕💕💕
(null)

  (null)
 Imorgon sägs det att det ska bli lika fint väder igen. Då hoppas vi på ytterligare en dag på stranden. 
God-Natt




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!