Årets pedagogiska pris i Upplands-Bro

För en tid sedan nominerade jag och Andreas Lotta (Alvas dagmamma) till kommunen för årets pedagog. Hon är verkligen så duktig och engagerad, vi  kan aldrig ha en bättre barnomsorg till Alva än hos Brunna skogstroll.  Vi blev så glada när vi fick höra att Lotta var en ev de uttagna som skulle få presentera sig och sin verksamhet för politikerna i kommunen. Jag vet att hon kämpade på med nerverna  sina, men hon gjorde det så bra. Idag fick jag ett SMS från hennes kollega Malin att Lotta fått ett överraskande besök av kommunen och fått veta att hon delade vinsten årets pedagog med en annan lärare på Bergaskolan. 
Grattis Lotta och Grattis till oss som har världens bästa barnomsorg. 
Därför känns det extra bra att starta min verksamhet i augusti, då Lotta dessutom blir min kollega. 
(null)

(null)

Annars har jag ägnat min dag idag att jobba, efter idag återstår endast åtta arbetsdagar på Norrboda förskola, det är med blandade känslor jag lämnar Norrboda. För samtidigt som jag längtar till att starta nytt i augusti så jobbar jag med kollegor jag tycker om, med barn jag kommer sakna och deras föräldrar. 
Efter middagen ägnade jag kvällen till studier.
(null)

Nu ska vi sova, ligger och lyssnar på åskan som går utanför, ganska mysigt faktiskt. 
God-Natt




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!