Mycket bad sista veckorna

Att det har varit varmt hela sommaren har väl knappast undgått någon och jag älskart! 
Vi har varit vid torpet massor badat o badat o badat. Så himla nice. Tror aldrig jag upplevt en så här härlig sommar även om jag såklart förstår att det inte är bra varken för skogsbränderna eller bönderna. Men det lär väl knappast komma regn bara för att jag inte njuter av värmen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

I onsdags var vi på 5-års kontroll med Alva på BVC. Hon är ju en stjärna o "klarade" allt med bravur. Av vaccinet fick hon feber o svullnade upp på överarmen, så i torsdags var bi hemma från badet. Men nu mår hon bättre igen. 
(null)

I onsdags var vi även till My o Krister på middag. Som vanligt en otroligt trevli kväll med fantastiskt god mat. Åt en flapsteak som troligtvis var den godaste jag ätit. Tack för allt våra snälla vänner 💕
(null)

Tim har varit i Åhus med handbollen sedan i onsdags. Han väntas hem ikväll lördag. Han är saknad, det är tomt här hemma utan honom.
(null)

Även Isabelle o William har varit iväg i veckan. De är i Berlin o väntas hem på söndag. 💕 Även om hon inte bor hemma längre, blir det tomt när hon är iväg. 
(null)

Andreas har byggt en grind o jag har målat. Blev verkligen nöjd.  Det blev så bra. 
(null)

(null)

Igår fredag var vi först till vårdcentralen med Christopher som fått ett bett på fotleden som givit en hudinfektion. Han fick antibiotika som han ska äta i tio dagar. Därefter åkte vi till torpet o bada. Så skönt i vattnet pendlar mellan 26-27 grader. 
Sedan gjorde vi en utflykt till Bromma. Vi hade hittat ett glass-ställe på nätet som verkade servera goda glassar.
Och det var så fantastiskt gott!!! Härliga smaker, några av mina favoriter var mynta (smakade mojito) och hallon som verkligen smakade som solmogna svenska nyplockade hallon GOTT
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag lördag kommer Tim hem från Åhus och Tina o Jonas kommer hem från Korsika. Då blir det gemensam middag med dem ikväll. Får se vad resten av dagen har att bjuda på. 😃




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!