Helgen efter en vecka semester

Vi har haft en händelserik helg och det känns som om vi har gjort ganska mycket. I fredags var vi till Tina, Jonas, Emelie och Lovisa. Emelie åker tillbaka till Singapore på måndag, så man får passa på att försöka umgås när hon är här. Vi åt färska räkor från "räkbilen" till middag. Så himla gott var det. 
(null)

(null)

Tror alla provade på pingisbordet. Det var skoj. 
(null)

Kusinerna samlade 💕💕 KANSKE planerades en Singapore resa under hösten för mina stora barn.
(null)

Ett tag verkade det som om vi var på väg till Golden Hits. Men istället blev det dans spel, vilket vi troligtvis var glada för på lördagmorgon. 
(null)

Lördagen ägnade jag och Andreas till att stor rensa förrådet. Tre fyllda bilar lastade med skräp vi samlat på oss åkte till tippen. Nu får jag tom in vagnen utan att det känns knökfullt. 😃 Ett jobb som vi borde tagit itu med för länge sedan, men bättre sent än aldrig.
(null)

(null)

Innan middagen hann vi med en promenad i spåret. Där fick vi smaka både på smultron och blåbär samt se ett rådjur med sitt Kid. En riktig naturupplevelse blev det. 😉
(null)

(null)

(null)

Till kvällen blev det ett riktigt gott rödvin, ett hett tips att prova. 
(null)

Idag söndag har vi varit runt och handlat lite som Tim behöver till Partille cup. Han åker tåget ner till Göteborg imorgon. 
Jag har hunnit plugga lite på eftermiddagen. 
Middagen bestod av så goda högrevsburgare med karamelliserad lök och sötpotatisstrips. Ibland blir det enkla så gott. 
(null)

(null)

(null)
Vi hann även med en promenad runt i Brunna på kvällen efter att Alva somnat. 
Imorgon ska jag upp i tid då Tim ska lämnas i Bålsta vid nio-tiden. Men därefter väntar en ännu oplanerad dag. Andreas har fyra dagar kvar att jobba, därefter har även han semester. 💕💕

Postat av Tina

Verkligen kul att ha Er här! Grattis till vinsten i pingisen - jag vill ha revansch. 😊
Oj vad ni har jobbat, vi behöver också ta några vändor till tippen. 😕

Svar: Pingis får vi köra fler gånger, det var roligt!
Catrine Birkenstedt

Datum: 2018-07-02 | Tid: 00:10:53



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!