Dagen och "Egen klongvas"

Så skönt att slå upp ögonen idag och känna att huvudet inte håller på att sprängas.

Marie ringde och frågade om jag orkade ses en   stund, vilket kändes så bra. 
Verkligen trevligt att få sitta ner en stund och tjattra lite. 
Orkade inte så jättelänge innan huvudet gav sig till känna, men då kändes det bättre att få vila en stund när jag äntligen orkat sitta uppe en stund. Tack snälla att du tittade förbi, betydde mycket för mig idag. 

Marie hade tulpaner med sig och då jag inte hittade någon passande vas först, kom jag på något som jag sett någonstans på nätet. 
Mycket smart.
Tog en egen vas och tejpade så här.

Så vips blev det som en egentillverkad klongvas och tulpanerna stod så bra i vasen👍

Dagen har sedan pendlat mellan att jag orkat vara uppe en stund, blandat med att jag slumrat här o var. Blir så otroligt slut i hela i hela kroppen.


Avslutar med några bilder från blommorna på mitt köksbord och hoppas att morgondagen blir än bättre. 💕


Postat av Amanda

Fina blommor! Smart idé med vasen :)

Datum: 2017-02-01 | Tid: 20:43:00
Blogg: http://amandafelicia.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!