Vårruset

Jobbade klart, hämtade Alva, bytte om och åt middag.💦 Därefter satte vi oss i bilen och åkte in mot vårruset. 


Massor med bilköer var det, så jag blev orolig att vi inte skulle hinna. Men vi hann. Andreas oh Alva var med ✨lycka✨. Jag hade inte jättehöga förväntningar på loppet i sig, men tyckte det skulle vara kul att springa ett kortdistanslopp. 
Måste säga att det var riktigt trevlig. Trots att jag en längre tid tränat långdistanslöpning, tränat på att få ner pulsen för att klara springa längre, så klarade jag endå av att trycka på lite grann. 
Så fantastiskt väder, glada människor och en tid som jag faktiskt får vara nöjd med gjorde att det var riktigt trevligt! ☀️❤️🏃

Började nysa något galet efter loppet och nyser massor fortfarande. Skumt, undrar om det är allergiskt eller något annat. Bara jag inte åker på något nu. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!