Varmt igår, men kallt idag

Igår hade vi ett fantastiskt sommarväder. Solen visade sig från sin allra bästa sida och det var verkligen varmt. Efter jobbet tog jag med mig Tim och Alva till torpet. Tim hade Disa, en kompis med sig och båda tog årets första dopp. 
Det märktes på barnen att de har längtat till torpet och till värmen. De njöt verkligen av att vara där, jag fick knappt hem dem. 







Idag däremot har det varit allt annat än varmt. På jobbet fick man klä på sig ordentligt när vi gick ut, för att inte frysa.  Sedan hotar det med än värre väder till imorgon, vilket är jättetråkigt då Alvas dagmammor firar familjedaghemmens dag. Hoppas, hoppas det inte ösregnar bara. ✊🏻
Efter att Alva somnat idag gav jag mig ut på en löprunda. Sprang ner till IP och där sprang jag lite intervaller. 4st 200m./45s. X3 sedan hem igen. Blev en skön mil, med nu endast 10 😁 dagar kvar till marathon. 







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!