Valborg

Startade Valborg med ett pass bodypump. Fick sĂ€llskap av Tina 😃

Passade pĂ„ att handla inför kvĂ€llen nĂ€r vi endĂ„ var i Barkarby. Var Ă€ven in pĂ„ önska och köpte ny diskmedelsdispenser, dĂ„ Isabelle tog med sin som jag haft i köket ett tag. 

Under dagen passade jag pĂ„ och vara ute med Alva en stund dĂ„ vĂ€dret visade sig frĂ„n sin bĂ€ttre sida idag. 

Vid middagstid, kom Tina, Jonas och Lovisa över. Vi lagade som vanligt en fantastiskt god middag tillsammans. Åt gott, spelade lite spel, grillade marshmallows och hade en trevlig kvĂ€ll.
NĂ„gon brasa dĂ€remot blev det inte, vi bytte ut den mot grillen 😉







Imorgon var planen att vi skulle ta oss till Enköping och att jag senare pĂ„ eftermiddagen skulle ge mig ut pĂ„ ett lĂ„ngpass, men nu fĂ„r jag se hur det blir dĂ„ jag hĂ„ller pĂ„ att tappa rösten. Hoppas pĂ„ nĂ„got snabbt övergĂ„ende och att jag klarar mig frĂ„n att fĂ„ ont i halsen. 🍀




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej pÄ bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÄg mig?
Tack för din kommentar!