Tränat äntligen och bokat hotellrum 😊

Har haft ont i halsen i två hela veckor och därför inte kunnat träna alls. Galet fel i tiden, när marathon närmar sig i rasande fart. 
Men i måndags vaknade jag iaf och mådde bra, så då fick måndagskväll bestå av ett pass bodypump. Och därefter igår (tisdag) blev det löpning direkt efter jobbet. Tanken var ett långpass då Tim skulle cykla med vätska, men han fick punka på cykeln så jag sprang en mil "bara" men fick sakta ner ordentligt, då jag fick ont i knät efter 8km INTE bra 😡 Jag villverkligen klara av marathon, men jag vill göra det utan att bli skadad. 
Nästa helg väntar Järnvägen cup i Hallsberg. Då blir det handboll hela helgen. Då vi inte hade bokat hotellrum tidigare fanns det inte mycket kvar att välja på nu, så vi fick boka juniorsviten till Tims stora glädje. 😎

Imorgon väntas sista jobbpasset för veckan och därefter förhoppningsvis en löprunda. 🏃




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!