Söndag med Enköpingsbesök och löpning

Vi tog en skön sovmorgon i morse och satt länge vid frukosten, därefter gjorde vi oss iordning för en tripp till Isabelle o William. Fick med oss hela familjen. 
Christopher blev avis på lägenheten och ville också flytta hemifrån 😁 men det hoppas jag dröjer. Andreas hjälpte till med ett skåp som skulle upp på väggen o lite fix. De har verkligen fått underbart fint 💕

På hemväg stannade vi till på Max för en tidig middag samt en kaffe hos Berit o Rolf. 
Jag velade fram och tillbaka om jag skulle ge mig ut och springa, då jag är hes. Men bestämde mig för att prova då jag faktiskt inte alls har ont i halsen utan bara hes och det gick faktiskt riktigt bra. Sprang 23 km i ett skönt lugnt tempo och hade Tim med på cykel med extra vätska 💕 Tack snälla Tim för det 💕 
Så den här veckan är jag nöjd med träningen.  💪🏻 Fått ihop tre pass löpning,  9km med korta intervaller, 10km med långa intervaller och idag ett långpass på 23 km. Även ett styrkepass med PT och ett pass bodypump 💪🏻
Nu är det BARA fem veckor kvar till Stockholm Marathon 😁

Innan duschen åt vi lite varma smörgåsar tillsammans och efter duschen blev det bums i säng. Kommer ha en grym träningsvärk i benen imorgon känner jag. 😝




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!