Sjuk đŸ˜Ș

Blir lĂ€tt trött pĂ„ min kropp ibland, varför kan den inte klara en liten förkylning. Men det Ă€r klart, nu Ă€r jag bĂ„de förkyld samt att det Ă€r en pollenexplosion ute, sĂ„ dĂ„ kommer astman som ett brev pĂ„ posten. Jobbade idag, men efter lunch fick jag inse att det inte gick lĂ€ngre. Blir andfĂ„dd sĂ„ fort jag rör mig. Tappat rösten, hostar, snorar att rosslar i luftrören. Gick hem o la mig och blir hemma imorgon med, men hoppas att jag ska orka röra mig lite. 
Tycker verkligen det Ă€r skitjobbigt att inte fĂ„ ordentligt med syre, blir trött o snurrig i huvudet. 

Ute visar sig iaf vĂ€dret frĂ„n sin allra bĂ€sta sida, jag satt en liten kort stund pĂ„ gĂ„rden med Alva, hĂ„ller tummarna att jag ska kunna njuta av solen snart. 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej pÄ bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÄg mig?
Tack för din kommentar!