💕morsdag💕

Idag Ă€r det morsdag och det hat vi firat hela dagen. Började med min mamma. Hon var pĂ„ torpet, sĂ„ dĂ„ Ă„kte jag och Alva dit nĂ€r vi kom hem frĂ„n Örebro. Hon bjöd pĂ„ en god rabarberkaka med jordgubbar och vaniljsĂ„s 😜 Mmm
â€ïžĂ„lskar dig mamma ❀ TĂ€nk om alla mammor var som du, dĂ„ skulle det bara finnas trygga barn i vĂ€rlden. 

Jag hann och stĂ€da lite innan Andreas och Tim kom hem, vilket behövdes 😉 DĂ€refter Ă„kte vi till Berit och uppvaktade henne pĂ„ morsdag ❀ BĂ€sta svĂ€rmor. 
(Vet inte varför jag missade knĂ€ppa nĂ„gra foton dĂ€r 🙃 men jag fotade den hĂ€r viljestarka jordgubbsplantan vid deras rabatt, den har hittat sin egen vĂ€g 😊) 

DĂ€refter direkt vidare till Enköping, dĂ€r jag blev uppvaktad pĂ„ morsdag med  middag, blomma och choklad hos Isabelle och William. Tusen, tusen tack för det 💕💕💕💕💕 Det var bĂ„de gott o trevligt, men framförallt vĂ€ldigt roligt att fĂ„ trĂ€ffa Eva, Williams mamma och Linn hans syster. 








SĂ„ kör vi ny arbetsvecka! Nu bara sex dagar kvar till Stockholm Marathon 😁




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej pÄ bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÄg mig?
Tack för din kommentar!