Kungskalaset och distansrekord

Idag gick Kungskalaset av stapeln i centrum. Vi har aldrig varit dit tidigare, men bestämde oss för ett besök där idag. Fantastiskt ordnat 🎉 Alva gjorde en Kungakrona, målade, kastade handboll, provade amerikansk fotboll mm Tim hängde med oss en stund, men stannade sedan kvar med sina kompisar, åt pizza på pizzerian och tog bussen hem 💕. 








Efter Kungskalaset stod ett långpass på schemat för mig, men nu räcker inte vätskebältet till längre, så innan vi åkte hem, blev det en tur till Barkarby för att inhandla en vätskeryggsäck.

Blev distansrekord idag med 29 km. Sjukt jobbigt. Svårt att förstå hur jag ska kunna springa 13 km till på Stockholm marathon om två veckor, men jag ska göra allt jag kan för att ta mig runt. 
Öm i fötterna och ont i lår o vader, klarade jag iaf 29 km med hjälp av pannbenet. 

Vi var bjudna till Tina o Jonas på middag idag. Jag förvarnade om att jag skulle komma lite senare. Satsade på 17:30. 
Andreas gick tidigare. När jag var hemma igen 16:50 tyckte jag det var lugnt, att jag skulle hinna duscha och ta mig dit i tid. Men min kropp sa ifrån efter långpasset, mådde illa, kände mig yrslig och var allmänt klen. Så jag kom bra mycket senare. Fick ändå en fantastiskt god middag. Tack för det 💕 
Kameran glömde jag helt av under kvällen (var väl för slut), men fick en på Alva iaf när vi är på G hem. 😉

Nu ska jag sova och vila mina Tuuunga ben. Imorgon ska vi gratta Tommy, Helena och Tindra. 🎉




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!