Kristi Himmelsfärds dag

Röd dag idag, vilket betyder att hela familjen är ledig. Vilket var tur efter den här natten... Jag har inte fått mycket sömn då jag mest hostat och haft jobbigt att andas. Fick iaf några timmars sömn på morgonkvisten. 
Då jag inte mår något vidare, har jag tagit det lugnt. Vi tog en tur till Coop och handlade middag tillsammans och så gick vi till Berit och Rolf där vi drack kaffe i solen. Annars har jag inte gjort särskilt många knop idag. Andreas har iaf spacklat Alvas rum för att måla imorgon och Solen har iaf visat sig från sin bästa sida idag ☀️ Vilket är skönt 😃

Innan middagen skålade vi i lite Champange 💕


Just det 😉 Andreas har snyggat till altanerna idag med, så middagen åt vi ute. Det är verkligen något speciellt när man kan äta middag ute för första gången på året. 

Tims kompis Hugo sover över här inatt. Innan läggdags såg vi en film tillsammans med killarna. En underbar jävla jul (i det fina vädret 😝)

Nu ska vi försöka sova, hoppas på lite mer sömn inatt, men just nu känns det som om jag svalt taggtråd. 😒 Orkar inte... Vill må bra 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!