Känts lite som söndag

Imorgon åker Andreas till Skellefteå. Han blir borta under veckan på en liten "Norrlandsturné". Eftersom han behöver åka ganska tidigt imorgon så har dagen idag känts lite som söndag. Och i vanlig ordning när han ska iväg så har jag lite ågren, tycker inte alls om när han åker  iväg, jag funkar liksom bäst när han är hemma och det är VI.
Hur som helst har jag haft en fantastisk dag idag. Isabelle och William var hem på dan, solen har återigen visat sig från sin bästa sida och jag o Alva har varit på torpet. Alva ville bada, gick bestämt ner till vatten och tog av sig kläderna, men vände upp lika snabbt igen och deklarerade att det var för kallt 💕



God, grillad middag ute på altanen idag igen och det bästa av allt. Trevligt besök av både My och Hanna ikväll. Vi satt och surrade fram till tolv på altanen, älskart 😃






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!