Handboll, bad och hotellövernattning

Mina helger brukar alltid börja med ledig fredag. Men i fredags jobbade jag eftersom vi hade utvärderingsdagar. Vi avslutade fredagen med en "sommarmiddag". Jag blev inte kvar särskilt sent dels var jag väldigt trött efter två intensiva dagar och dels skulle jag hem och packa inför helgen. Men hur som helst var det både gott och trevligt. Innan middagen var det en dansuppvisning med Zamba, där vi även fick prova på. Det var riktigt roligt. 

Tidigt i lördags morse gav vi oss av mot Hallsberg. (Jag, Alva och Tim) Andreas jobbade och fick komma senare. Tim spelade Järnvägencup och vi åkte med. Jag o Alva såg första matchen som de också vann 👏👏🎉👏👏




När första matchen var slut åkte jag o Alva till Gustavsviksbadet. Där var vi hela dagen. Vi badade fem och en halvtimme, med enbart en paus för lunch. Då ville hon ändå inte åka därifrån lilla fröken, utan ville bada mer. Men hon var tvärtrött, somnade så snart jag satte henne i bilen 💕. 

Vi åkte tillbaka till Hallsberg och hämtade Tim. Då hann vi se halva sista matchen för dagen, vilken de förlorade. Därefter till Scandic Grand hotel. Andreas kom dit strax före oss. Middagen åt vi på hotellet. Ganska mysigt att bara kunna gå upp på rummet efter maten. 

En liten stund orkade vi vara vakna på rummet innan vi somnade. Då vi bokade rummet sent och allt annat var fullbokat blev det en svit för natten. Men det var ganska skönt att ha en soffa som vi kunde sitta i med barnen och se lite på teve innan sängen hojtade. Tim och Alva hann också med de "obligatoriska" badet när man sover på hotell. 





Idag rullade jag och Alva hemåt efter frukosten, medan Andreas och Tim åkte till dag 2 på cupen. 😃




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!