Fyndat idag och bara fem dagar kvar đŸ€—

Idag pĂ„ lunchrasten sĂ„g jag en annons ute pĂ„ Facebook pĂ„ en weber gasolgrill. DĂ„ vĂ„r hĂ„ller pĂ„ att brytas ner i molekyler skrev jag att vi var intresserade. SĂ„ innan middagen var jag och Andreas dit. Den var riktigt frĂ€sch och jag Ă€r sĂ„ glad att vi nu har en fungerande gasolgrill igen. 
Dock fick vi inte in den i bilen dĂ„ den var för stor för det, sĂ„ jag drog hem den genom Brunna. Man kan sĂ€ga att grannsamverkan fungerar nog ganska bra. MĂ„nga boende kom ut och tittade misstĂ€nksamt efter mig. 😝 SĂ„ för 500kr har vi nu en fantastiskt fin gasolgrill. Ibland ska man ha tur. Om ni nĂ„gongĂ„ng lĂ€ser hĂ€r, vill jag bara sĂ€ga tack snĂ€lla Helena och Anders.

Efter middag och en kaffe gav jag mig ut pĂ„ en löprunda medan Andreas nattade Alva. Det hĂ€r blir en lugn trĂ€ningsvecka. Idag blev det 4 st. 200meter/45 sek. Intervaller X2 samt upp- och nedjogg. TĂ€nk att det nu bara Ă€r fem dagar kvar till marathon. Det kĂ€ndes bra avlĂ€gset nĂ€r man i vintras sprang i kyla och snö, men nu Ă€r det nĂ€ra. đŸ€—

Snart blir det sĂ€ngen, sĂ„ kanske man kan vara lite piggare imorgon nĂ€r klockan ringer. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej pÄ bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÄg mig?
Tack för din kommentar!