Förskolansdag på jobbet och mer löpning

Idag firade vi Förskolansdag på jobbet. En rolig dag som snabbt susade förbi. Men det var verkligen kul, vi har så duktiga barn som jag tycker så mycket om och till eftermiddagen kryllade det av föräldrar på gården. Verkligen roligt att se så många engagerade föräldrar. Jag måste säga att idag kändes det i hela kroppen att jag tycker om mitt jobb. 💕

Efter middagen som bestod av en kycklinggryta med kraschade potatisar. Och efter mys med Alva en stund innan hon skulle i säng så gav jag mig ut i löparspåret. Idag blev det spåret i gröna dalen samt livgardet. Jag tycker verkligen inte om att springa den rundan då det är så fruktansvärt kuperat. Men det är bra träning och idag behövde jag slipa på löptekniken eftersom jag fick ont i knät i tisdags. Nio km blev det och idag kändes knät bra, hoppas, hoppas det inte blir något mer. 


Nu har jag och Alva tagit helg, så imorgon är planen att vi ska till Mall of Scandinavia tillsammans med Charlotte. 

Postat av Ewa

Är så ledsen att jag missade Stellas första Förskolans dag. Men svårt för mig att ta mig till Kungsängen på kryckor, nyopererad. Nästa år kommer jag igen!Förstod att ni hade en härlig eftermiddag!

Svar: Jag spanade efter dig, men förstod nästan att du inte skulle kunna komma. Men det blir fler gånger 💕 Barnen var fantastiska, jag hade svårt att hålla tårarna bort. ❤️ Vi har så fina barn.
Catrine Birkenstedt

Datum: 2016-05-21 | Tid: 20:51:31



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!