Firat födelsedagar och varning för otrevlig blånagel 😝

Idag var vi bjudna till Helena och Tommy för att fira tre av fyra födelsedagar. Jag, Tim och Alva var dit och åt tårta o gratta Tommy, Helena och Tindra. Andreas och Christopher brukar hålla sig därifrån under pollensäsong, blir för mycket när det både är pollen och hundhår. Blir ju lite av den varan med tre stora hundar 😉.





Efter vi varit där planerade jag veckans middagar, skrev inköpslista och åkte till Coop. Känns skönt när man vet vad man ska äta under kommande vecka och allt är inhandlat. 
Till middag idag blev det tacos. 
Efter att Alva kommit i säng tog jag en PW med Hanna i spåret, som avslutades med en kaffe ihop med My. 😊
Från det ena till det helt andra. Fortsätt inte längre om du är "kräsmagad"
.
.
När jag sprang WomensHealth Halvmarathon i april, fick jag en blåsa under ena nageln. Idag ömmar den rejält efter gårdagens långpass. Hoppas den tänker sitta kvar några veckor till, så den inte lossnar lagom till marathon 😱 men man kan lugnt påstå att den är "färgfull"

Imorgon ska jag springa vårruset. Spännande att se hur det går. Nu när man tränar inför marathon, handlar det så mycket om att springa i ett tempo med lägre puls, så man orkar längre. Springa bara fem km gör jag nästan aldrig. Men det ska bli kul. 🏃❤️
Men först en arbetsdag att klara av så nu säger jag tack och god natt 💤




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!