Familjedaghemmensdag

Idag har vi haft utvärderingsdag1 av 2 på jobbet. Startade dagen med en föreläsning i ergonomi. Den var bra och gav mig endel tankeställare. 
Fick kompa 14:30 för att åka och fira familjedaghemmens dag med Alva. 

Det bjöds på fika, tipspromenad och vernissage. Fantastiskt ordnat som vanligt. Att få se lyckan i Alvas ögon både under tipspromenaden och även när hon visade upp sina alster får mitt hjärta att slå frivolter. Vi är så lyckligt lottade som har så fina dagmammor till Alva. 










Imorgon är det fredag och då brukar jag vara ledig, men imorgon jobbar jag. Då kör vi Utvärderingsdag 2. 
Alva får vara hos Malin på dan och sedan hämtar My, då både jag och Andreas jobbar till senare imorgon. 
När My för någon vecka sedan svarade att hon kunde hjälpa oss ta Alva imorgon, blev jag så glad att tårarna sprutade, lycka att ha så fina vänner ✨




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!