Alva, min lilla sjukling

Ja, idag är hon inte kaxig lilla loppan. Vi klev upp imorse, gjorde frukost och skulle göra oss klara för att åka till Mailn. Så ska jag klä på Alva och hon är varm som en kamin. Så.. ändrade planer, idag blir det vab... Längtar till man kan jobba en hel månad och någon gång få en hel månadslön. 
Men så är det ju när man har smått och jag vet att småbarnsåren går snabbt. Alldeles för snabbt tom 
Vi tog oss iaf till affären och handlade middagsmat. Men när vi kom hem var hon tokslut 💕 Älsklingen💕

Passade på att "lufta" Shiela idag när det var varmt, gott och soligt ute. Hon njöt i fulla drag.

Till middag idag åt vi färskpotatis m. Smör, grillad kycklingfilé, ratatoille, sallad och bea på altanen. Lyx ✨

Trots att hon sovit endel idag, så somnade lillhjärtat snabbt när jag nattade henne för kvällen. 

Blir hemma med Alva imorgon med. Håller tummarna att hon mår bättre när hon vaknar igen. ✊🏻✊🏻




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!