Varit en bra träningsvecka.

Nu har jag haft en riktigt bra träningsvecka måste jag få säga.

Måndag: Bodypump
Tisdag: löpning 5km på löpbandet
Onsdag: pt pass på gymmet 
Torsdag: vilodag
Fredag: löpning 10km
Lördag: Bodypump
Söndag: löpning 18km

Stoltast av allt är jag över dagens löpning. Då jag var på väg att välja soffan, men endå gav mig ut på ett långpass. 
Vid 11km tog backen vid cementfabriken knäcken på mig och de sista 2-3 km sprang jag enbart med en stark vilja. Nu är det verkligen dags att lägga i en högre växel med träningen och då framför allt löpningen om jag över huvud taget ska ha en chans att ta mig  runt Stockholm Marathon. 





Nu väntas en ny vecka som jag hoppas blir lika bra 💪🏻




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!