Tisdag 22/4

Idag har jag jobbat, efter jobbet åkte jag o hämtade Alva hos Malin. Det är alltid samma pirrande känsla i magen när jag ska få hämta hem henne. Trots att vi "bara" varit ifrån varandra sedan morgonen längtar jag ihjäl mig efter barnen när arbetsdagen är slut. 

Rolf var som vanligt snäll och hjälpte oss. Christopher hade ett sjuksköterskebesök idag och farfar både hämtade från skolan i Bålsta och skjutsade fram o åter till Jakobsberg. Stort, stort tack! Alltid lika tacksam när vi får hjälp. 

Efter att hämtat Alva åkte vi till Stadium o köpte skor till Tim. Hans lycka när han fick skorna han önskade nådde inga gränser. Han fick både ett par sneakers samt ett par löparskor. (Han ska ju springa kalvruset i höst och vill börja löparträna). Jag fick även med mig ett vätskebälte till att kunna använda under långpassen, samt långa löparstrumpor med kompression. 

Till middag serverades två olika soppor och pannkakor. Isabelle hade stekt både proteinchokladpannkakor, bananpannkakor samt vanliga och jag måste säga att bananpannkakor blir min nya favorit.

Senare var det dags för dagens löppass. Sprang ner i ett lugnt tempo till IP. Där sprang jag intervaller - 15s snabbt, 15s vila X 5, med 1 min vila emellan därefter lugnt tempo hem igen. 
Dessvärre hände något med muskeln i rumban. Gör just nu ont AJ, AJ! Men håller verkligen tummarna att det snart går över. 

Idag har det också hänt något fruktansvärt i Bryssel. Två självmordsbombare som sprängt två bomber vid flygplatsen samt en bomb som sprängts i tunnelbanan. Många döda och många svårt skadade. Ofattbart och läskigt. Jag finner inga ord, det är så fruktansvärt! 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!