Långfredag

Vaknade ganska tidigt och kände mig utvilad...skönt. När klockan var tio hade jag redan tvättat någon maskin, ätit frukost, hjälpt Alva igång med dagen och var på väg ut på en löprunda.
Blev ett långpass idag på 20km. Ett fantastiskt skönt pass, även om jag runt 14 km tappar fart och sista km känns som om jag springer med stubbar till ben. 😉


Fick sällskap av Alva när jag skulle stretcha, så kul att se henne göra likadant som mig, hon börjar dessutom få in snitsen nu. 

13:30 skulle vi vara hos Berit och Rolf för att påbörja påskmiddag. Jag fick dessvärre skicka upp Andreas som fick greja, då jag behövde göra ett uppdrag för påskharen. Kom lagom till maten, men hoppas ingen tog illa upp. Planering är inte alltid min starka sida. 
Det var iaf väldigt trevligt som alltid då vi ses och smarrigt. 😊



När vi kom hem var vi trötta, men en film orkade vi med. Vi såg the intern, återigen en film som föll mig i smaken. 

Tack och godnatt 💤
Imorgon är det påskafton 🐥💐 och då är tanken att det blir lite middag med lite trevligt folk 💕




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!