En ganska vanlig onsdag

Ja, så har onsdagen nått sitt slut och jag har krupit till sängs. 
Idag kom Andreas till jobbet och behövde "låna" min bil för vår nya värmepumpstumlare ( ja det heter visst så nu för tiden - torktumlare hade vi på hedenhös tid, vår förra maskin hette kondenstumlaren och den här nya heter faktiskt värmepumpstumlare) Hur som helst var vi och köpte den i fredags, men då fanns den inte på lager, men skulle komma in till på torsdag. Men idag hade den kommit. Och den här gången var vi trötta på alla maskiner som går sönder hela tiden, så nu slog vi på stort och köpte en fin Miele som ska hålla. 

Efter att vi ätit en god köttfärssås med spagetti som Bella lagat och umgåtts med barnen, åkte jag till gymmet när Andreas nattade dem. ❤️ 
Eftersom jag fortfarande känner av muskeln i rumpan som jag fick ont i på gårdagens intervallpass, blev det på dagens PT pass fokus på axlar, rygg och bröst. Kändes som ett bra pass och jag kände mig stark. 💪🏻

Nu ska jag sova, sedan väntar EN dag till innan HELA familjen får vara påsklediga fyra dagar. 💕🐥💐




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!