Bra träningshelg

Igår lördag var jag på Bosön på en work shop i löpning med Leo och Calle från fitnessbycalle. Ett fantastiskt pass som gav mig en rad användbara verktyg till att driva min löpning framåt. Och trots jordens träningsvärk idag, fick jag med mig så mycket inspiration att jag anmält mig till två nya lopp. Vårruset (mest för att det kan var kul att växla med ett kort lopp) och även Women health halvmarathon, vilket känns som ett bra lopp inför Stockholm marathon. 

Idag blev det ett pt-pass på Nordic Wellnes. Ett pass som även det var grymt bra idag. Tog ut mig totalt och sedan lite till. 😝

Därefter åkte jag ner till hallen för att se när Isabelle spelade sista matchen innan flytten till Enköping med Ksk damer. En riktigt bra match i en fullsatt hemmahall. Damerna vann iom dagens vinst hela serien i div:3, så nästa säsong väntas spel i div:2 för både herr och damlag 👏👏👏🎉🍾🎉 Tårarn mina trillade av lycka och stolthet flera gånger under matchen. Framför allt vid inspringet och efter slutsignalen. 💦

Imorgon väntas en ny vecka, som jag inleder med en vilodag då jag har APT på jobbet på kvällen och sedan hoppas jag hinna med flera löppass och ett pt-pass under veckan. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!