Annandag påsk

Jaha, så var den här påsken förbi, men vilken underbar påskhelg vi haft. Blivit bjudna på middag och haft middagsgäster, tränat, fått njutit av solen och mycket mer. Känns som om vi varit lediga längre än "bara" fyra dagar. 

Idag skulle vi gratta Tommy som fyllt år, men det blev tyvärr framflyttat då de inte mådde så bra på andra sidan gatan. Så då passade jag på o ta mig till gymmet istället. Körde ett pass bodypump. Fick trevligt sällskap av Tina också. 

Efter passet var vi till Ica, jag shoppade veckans middagar. Skönt att ha det gjort nu 😊


Det har varit ett underbart vårväder idag och vi har kunnat vara ute med Alva i solen. Det märks på gården att våren kommit. Fullt med grannar ute nu. Känns som om alla börjar vakna upp ur sina iden. 😉

Även mitt hår fick sig en liten upp-piffning idag. Blev mer kopprigt, nöjd. Men det har jag inget foto på. 
Tror snart vi ska ta o försöka sova. Slut på ledigheten och ny arbetsdag imorgon ( och min födelsedag) 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!