Lördag med lekpark och pizza

Idag har Andreas varit iväg hela dagen och han har inte kommit hem än. Han började ganska tidigt med golf på någon payandplay bana tillsammans med handbollen. Därefter skulle hela gänget fortsätta med middag hemma hos Peter. 

Jag fick med mig alla tre barnen till Kallhällslekpark. 
Så roligt att jag fick med mig alla tre 💕
















I veckan öppnade en ny pizzeria här i Brunna, Pepinos pizzeria. Den ligger på samma plats som kiosken låg förr. Vi bestämde oss gör att prova pizza därifrån till middag ikväll. Det var riktigt gott. Blir nog faktiskt nya "favorithaket" när man vill ha pizza. Gott och trevlig personal 👍




De har även öppnat en "kiosk" bredvid pizzerian och snart öppnar de också en restaurang. 
Nu tackar jag för mig och hoppas kunna sova bort min huvudvärk. 💤




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!