🎉💕Grattis Pappa 64 Ă„r 💕🎉

Idag har vi grattat pappa pĂ„ hans födelsedag đŸ’•đŸŽ‰đŸ·đŸŒžđŸ’•
Men innan dess planterade jag och Alva lite blommor i bl.a. balkonglĂ„dan . I Ă„r blev det MĂ„rbacka pelargon, fjĂ€rilslavendel och murgröna. 






Vi Ă„kte tidigt till Enköping, sĂ„ vi mellanlandade hos brorsan. Alva badade, barnen hoppade studsmatta och hittade pĂ„ annat skoj tillsammans med kusinerna. Älskar att se hur kul de har tillsammans, man ser verkligen att de tycker om varandra. 







Jag tvĂ€ttade Andreas bil ocksĂ„ nĂ€r vi kom dit. Patrik stod och tvĂ€ttade bilarna, det sĂ„g kul ut sĂ„ jag körde pĂ„ med 😝

Hemma hos mamma och pappa bjöds det pĂ„ god mat. Grillat, med sallad och gratĂ€ng. BĂ„da brorsorna med familjer var dĂ€r samt Bella och William. SĂ„Ă„ kul att trĂ€ffa alla. SĂ„ stort, stort grattis pĂ„ födelsedagen bĂ€sta pappa ❀ Älskar dig❀






Patrik bokade marathon för mig, Andreas och HONOM!! 🎉 2017
SĂ„ coolt!! TĂ€nk att vi ska springa nĂ€sta Ă„r igen. Men framför allt, tĂ€nka att brorsan springer med oss nĂ€sta Ă„r!! â€ïžđŸƒđŸŽ‰

Nu stĂ€nger vi ner den hĂ€r veckan, kryper ner under tĂ€cket och taggar pĂ„ för nĂ€sta vecka. đŸ’€đŸ˜ŠđŸ’€




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej pÄ bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÄg mig?
Tack för din kommentar!