Semester!! ☀️💕

Igår jobbade jag sista dagen innan min semester. Och måste säga att jag älskar känslan av att veta att klockan inte måste ringa varje morgon de närmsta fem veckorna. 
Jag och Helena firade in semestern igår med lite champagne, snacks och nattsudd. 😃😃

Att vakna upp i morse och inte ha något planerat, utan bara ta dagen som den kommer, kändes skönt. 
Vi startade dagen med frukost på altanen jag och Alva.


Efter frukosten gick vi en sväng till Hanna och Nikki. Jag o Hanna tog en kaffe och "försökte" skvallra lite, medans tjejerna lekte.



Mitt på dagen åkte vi ner till mamma och pappa på torpet,där vi grillade korv, hoppade studsmatta etc 😉




På vägen hem blev det även ett stopp hos farmor o farfar innan vi åkte hem och mötte upp Andreas som går på semester idag!!💕💕


Hanna o Nikki kom ner o lekte en stund efter middagen. Båda tjejerna var plaskblöta efter rolig vattenlek. 




Jag och Andreas hamnade en stund hos My o Krister  efter att Alva somnat. Trevligt som alltid.
När jag kom hem höll jag på att tappa hakan då Christopher stängt av datorn och satt o plugga. ❤️❤️❤️ Inte för att vi sagt ett ord om det då det är sommarlov, utan för att han vill. 😍


Nu ska jag sova. Imorgon ska vi hämta hem Tim som varit på handbollsläger sedan i måndags. Hjälp! Vad jag saknar honom nu!!! 💕😃 








Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!