Endel nytt 😊

Vaknade av att det var igenmulet idag och tĂ€nkte att det passade ganska bra dĂ„ jag tĂ€nkt ge mig ivĂ€g till Plantagen för att se om de sĂ€nkt priserna pĂ„ dynor Ă€n. Men dĂ„ vi Ă€tit frukost sprack det upp pĂ„ himlen och vi Ă„kte till Torpet för bad, lunch och fika. 
Hann bada en bra stund innan vi blev avbrutna av regn o Ă„ska. 
SĂ„ dĂ„ Ă„kte vi till Barkarby. Nu var dynorna jag spanat pĂ„ nedsatta till halva priset sĂ„ dĂ„ slog vi till. 

Det blev verkligen sÄ snyggt. Jag blir alldeles glad av dem. Det blev sÄ snyggt.
De gamla hade möglat sĂ„ det var hög tid att byta nu. 

NĂ€r Andreas kom hem frĂ„n jobbet, hade han en present med till mig. ❀
En garmin forerunner 735xt!! Jag har varit intresserad av en ett tag efter att Andreas skaffade en, men inte riktigt vetat vad jag velat ha. Provade den direkt och det kÀnns sÄ rÀtt. Blev alldeles förÀlskad i den.
TĂ€nk vad han kan, min man.
Roligt att springa med den ocksĂ„. đŸ˜ƒâ€ïžđŸƒ






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej pÄ bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÄg mig?
Tack för din kommentar!