Träning och annat trevligt och Otrevligt

Mitt på dagen idag gav jag mig ut på en löprunda. Det blev en mil, fick upp tempot lite mot i lördags, men det är verkligen mycket tyngre att springa med mycket kläder, broddar och snö. Men ändå otroligt skönt.



Bästa grabbarna Tim och Christopher tog med sig Alva ut i pulkabacken när jag var ute och sprang. 💕 Därefter gick de ut tillsammans och med Edvin o Oscar i backen. Jag blir verkligen glad ända in i hjärtat när de är tillsammans oh framförallt när Christopher vill träffa andra. ❤️
Efter en dusch gick jag och Alva över till Hanna och Nikki på en kaffe och lite lek. Trevligt att ses idag, 

Efter middagen åkte jag, Isabelle och William till gymmet. Jag och Bella körde ett pass Yoga. Skönt!

Men jag blir arg och ledsen. Någon idiot (starkt ord som jag vanligtvis inte använder) har stulit Bellas plånbok när vi tränade. Hon hade en alldeles ny Michal Korse plånbok som hon fick i julklapp, med både kontanter, nytt armband och en massa kort i. Blir så arg  och tycker så synd om Bella. Idiot som inte fått lära sig skillnaden på mitt och ditt. Hoppas att vederbörande tänker till och lämnar in plånboken i receptionen, men antar att det aldrig kommer hända. 😢 Ställer till med så mycket problem och onödiga utgifter. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!