Ledig fredag

Efter att ha jobbat en dag sedan julledigheten var det så dags för ledig dag igen 😉 
Började dagen med att till frukosten planera maten för kommande vecka, samt skriva inköpslista. Lyckades få till matplanering från idag och ända till torsdag. Tog med mig Alva och åkte till Coop, skönt nu är det avbockat. 

Mamma och pappa kom förbi på en fika när vi kom hem. Mamma hade sytt en madrass till Alvas docksäng. Trevligt att träffa dem ❤️❤️
När Andreas kom hem från jobbet gav jag mig ut i löpspåret medan han började med middagen. Det var mörkt ute, så det blev till att plocka fram pannlampan, första gången jag springer med den, men det funkade riktigt bra. Det som däremot var tuffare var att det har snöat hela dagen idag och det var riktigt tungt att springa i nysnö. 
Backen i 3km spåret - Livgardet är tung vanligtvis, men nu med en massa nysnö var det redigt tungt. Kändes bra i både kropp och knopp när jag var hemma och hade duschat. 😃


Till middag idag bjöds det på flankstek, med honungsrostade rotsaker, bearnaisesås, Andreas pepparsås och sallad. 😜 Gott!! 💕

Efter middagen sjönk vi ner i soffan hela familjen och såg en film. Tog en stund innan jag hängde med i filmen, men tyckte sedan att den var helt okej. 

Klockan sprang iväg och nu är den snart ett, så säger Tack och God Natt 💤💕




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!