Hjälp vilken träningsvärk jag fått ikväll 😝

Idag fick Alva följa med mig till jobbet. Inte svårt att få upp henne ur sängen på morgonen när jag säger att hon ska få följa med till jobbet. Hon älskar att vara där o leka när hon får det någon gång. 
Sedan går hon i 190 hela dagen tills hon stupar på vägen hem. Kan säga att det gick snabbt att natta henne ikväll. 😉




Imorgon är jag ledig igen, vilken troligtvis är bäst. För imorgon vet jag inte om jag kommer kunna röra mina stackars armar 😝. Jag var förvånad idag att jag inte hade mer träningsvärk än vad jag hade, tyckte ändå jag tog ut mig mer än ever igår. 
Men nu på kvällen känns det kan jag lova. Känns som om armarna bara vill hänga utmed kroppen och i varenda rörelse protesterar de högt. Såna här dagar kan jag verkligen förstå vikten av en träningsfri dag. Mina muskler måste återhämta sig. 😊






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!