Helgen bestod av än mer träning 💦

I lördags fick jag sällskap av Isabelle och William till gymmet. Körde passet med samma typ av upplagg som jag tränade med min PT i onsdags. Mao växlade mellan lättare vikter = fler reps  och tyngre vikter = färre reps. 💪🏻 Känns som ett upplägg som ger mer. Tar ut mig totalt och känns i varje muskel efteråt. För att inte tala om dagens träningsvärk 😝

Efter en promenad innan middagen igår landade vi på ett spontanbesök hos My och Krister. De bjöd på god champagne och lite vin. Slutade med att de följde med hem till oss på lite middag. Vi bjöd på Tacos och det var väldigt trevligt att umgås och surra lite en kväll. 

Idag gav jag mig ut i löparspåret igen. Hade tänkt mig en längre runda, men stoppade vid 13 km. Idag var det så fruktansvärt tungt att springa. Massor av nysnö, snömodd och halka. Långa stunder spang jag i helt orörd snö. Vackert, men så jobbigt. 


Nu är iaf den här veckan nått sitt slut och med 31,7 km i löparspåret, två tunga gympass samt ett skönt yogapass, får jag vara nöjd med min träningsinsats och börjar nästa vecka med en träningsvila. 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!