Grymt PT-pass đŸ’ȘđŸ»

En lugn och skön dag hade vi idag nÀr alla var lediga. Tog en svÀng till Coop och stödhandlade lite, sedan en kaffe hos Berit och Rolf.

IkvĂ€ll har jag sedan varit pĂ„ ett PT-pass pĂ„ gymmet. VĂ„rt andra pass tillsammans och nu levlade jag helt klart upp min trĂ€ning. 
SÄ slut som jag var idag tror jag aldrig eller sÀllan iaf jag varit efter ett gympass förut. Började med att vÀrma upp pÄ trappmaskinen. 500 steg i högre tempo Àn sist, vÀxlande korta och dubbla steg.
DĂ€refter körde vi BĂ€nkpress, sittande rodd och benpress. Skillnaden vi gjorde idag, jĂ€mfört med andra gĂ„nger var att jag körde mĂ„nga fler set och reps. 
VĂ€xlade tunga vikter-fĂ€rre reps med lĂ€ttare vikter-fler reps. Jag var helt slut efter passet. 
Tom vattenflaska kĂ€ndes tung. SpĂ€nnande att se om jag kommer kunna klĂ€ pĂ„ mig ens imorgon. 😝



Imorgon Ă€r det jobb igen efter tre veckors semester. KĂ€nns bra, kĂ€nns som om jag varit ledig lÀÀnge och hunnit göra massor. 
Men jobbar bara en dag, sedan Ă€r jag ledig till pĂ„ mĂ„ndag igen. 😊





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej pÄ bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÄg mig?
Tack för din kommentar!