Fortsatt sjuk

Med värktabletter var tredje timme klarar jag mig bra. Däremot känns det direkt om jag låter det gå lite för länge mellan tabletterna. Obehagligt hur det kan bli. Jag kommer i framtiden vara livrädd för huvudvärk. Så som det varit nu vågar jag aldrig mer vara med om. 
Imorgon är det måndag. Själv är jag sjukskriven och ska kurera mig. Andreas åker till Karlstad måndag till tisdag som tur är kommer mamma hit och hjälper mig. Känns som en enorm lättnad, annars skulle det vara svårare. 
Just nu känns det som livet är på paus och jag längtar tills jag får må bra igen. 😔



Postat av Ewa

Din stackare,låter inget vidare! Krya-på-dig-kramar kommer här!

Datum: 2016-01-31 | Tid: 23:45:30
Blogg: http://ewapettsson.blogspot.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!