Dagens löppass och 2 X kalas 🏃🎉🎂

I tisdags när jag var ute och sprang klarade bara mitt knä 5,4km sedan fick jag som knivar som stack in i knät. Samma känsla som jag hade för några år sedan när jag fick besvär med "löparknä" Stannade då med det samma och Andreas fick hämta mig. 
I dag ville jag prova igen, men var rädd att det skulle bli samma igen, valde därför att lyssna på råden jag fått av pappa och Andreas att dra ner på tempot. Men var ändå rädd att det inte skulle gå. 
Men det gjorde det. Jag klarade springa utan smärta idag 💕😃💕. 
Blev en runda på 14,5 km. Kändes så bra!!! Och att springa idag när det snöade hela rundan kändes magiskt, det var otroligt vackert och hela naturen kändes tyst och fridfull. Kände mig harmonisk och nöjd. 

Dock missbedömde jag tiden när jag var ute och sprang så väl hemma igen fick jag snabbt kasta mig in i duschen då vi skulle på 1-års kalas. Idag var det lilla Nikki mitt fadderbarn som fyllde år. Helt galet att hon redan fyllt 1 år. Tänk att det är ett helt år sedan denna glada lilla tjej föddes. 



Sedan måste jag passa på att berömma Hanna för hennes enorma utveckling i köket 😉 Från att tycka att det är det tråkigaste som finns att feja runt i köket har hon nu börjat baka. Och tårtan hon bjöd på idag var såå god. Då hade hon gjort allt från grunden. Bra jobbat. 

Därefter var det dags att bege sig till nästa jubilar. Den här gången var det Maries tur att bli uppvaktad. Även hon fyller år idag. 
Vi har haft en period när det varit så fullt upp med allt att vi knappt hunnit med att träffas. Men nu har vi faktiskt träffats vid flera tillfällen i december. Tack snälla för att ni "jagat fatt på oss igen." Vi är så glada för det och ska verkligen ta oss i kragen nu. 😉
Stort grattis på födelsedagen vår fina vän Marie och hoppas ni fick en fantastisk middag. 




Tim är fortfarande på handbollscup i Finspång. Vi har följt hans matcher via sociala medier. Idag fick han även göra några mål. Så glad för din skull min älskade Tim. Det är tomt och tyst här hemma nu när han inte är här. Imorgon kommer han hem igen, längtar. 💕






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!