AnmĂ€ld till Stockholm Marathon đŸ€—

Nu Ă€r jag anmĂ€ld till de lopp jag tĂ€nkt springa under Ă„ret. Sedan vet man aldrig vad som hĂ€nder pĂ„ vĂ€gen, kanske blir det fler 😝 Men det hĂ€r Ă€r tanken 
30/1 Winter Run
4/6 Stockholm Marathon
13/8 Midnattsloppet
3/9 Tjejmilen 
KĂ€nns som ett spĂ€nnande Ă„r. Marathon ser jag fram emot med skrĂ€ckblandad förtjusning ska jag villigt erkĂ€nna. Ett lopp jag sagt till mig sjĂ€lv att jag vill ha sprungit nĂ„gon gĂ„ng i mitt liv, och nu Ă€r det verkligen hög tid. 
Tidigare under hösten har jag hela tiden sagt att jag ska springa, men dĂ„ jag inte varit anmĂ€ld, har det heller inte kĂ€nts lika verkligt. Men nu Ă€r bĂ„de jag ochAndreas  anmĂ€lda sĂ„ nu finns ingen Ă„tervĂ€ndo, bara till att lĂ€gga sig i hĂ„rdtrĂ€ning.

Idag pĂ„ lunchrasten tog jag och Mimmi en promenad till Lillsjön och upp pĂ„ Lillsjötoppen. Otroligt vackert. Solen sken och snön var alldeles krispig. Den hade frusit som iskristaller. SĂ„g nĂ€stan ut som smĂ„ löv. 







Idag Ă€r det torsdag och dĂ„ startar min helg. Imorgon Ă€r bĂ„de jag och Alva lediga, Ă€lskart. FĂ„r se vad vi hittar pĂ„ dĂ„. Kanske Ă„ker vi en svĂ€ng till jobbet dĂ„ Emil bjuder pĂ„ "golunch" 😜





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej pÄ bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÄg mig?
Tack för din kommentar!