Ser ett ljus i mörkret & ett nytt kapitel startar

Har varit tyst härifrån ett tag. Har inte alls mått särskilt bra. Men jag börjar ana ett ljus i mörkret. Idag klarade jag mig utan smärtstillande fram till två-tiden. 
Märker att jag är otroligt skör, smärtan håller sig under kontroll när det är lugnt omkring mig. Men rubbas det, som idag när jag skulle hämta Alva och Alva inte alls tänkte gå hem, då kommer huvudvärken som ett brev på posten. 

Men även om jag fortfarande har väldigt ont vissa stunder, så blir det bättre och bättre. 💕 Hoppas på att snart få må riktigt bra igen... Längtar. 

Sov länge imorse och blev väckt av en fantastisk nyhet!! 
Isabelle och William vann budgivningen. De har budat på en lägenhet i Enköping och idag blev det klart. 
Så de var till mäklaren och skrev papper idag. Jag är så stolt och glad för deras skull. Vilken känsla! Minns själv känslan när man får flytta ihop i sin alldeles egna lägenhet. Så i april startar nästa kapitel i deras gemensamma liv. 💕 


Och jag kan erkänna att jag redan börjat planera för Alvas blivande rum. Vi är ju lite trångbodda idag, så Alva bor ju fortfarande i vårt sovrum. Men snart ska jag få inreda hennes alldeles egna rum 💕





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!