När man talar om...

Alltså en sak som är helt galet!!! Om man talar om att man har friska barn, då blir de sjuka - Alltid! Hur är det möjligt??
Igår stod jag hos Lotta och pratade om att de var så fantastiskt att de hade en så frisk barngrupp. Alla barn var friska. När jag uttalat meningen så tänker jag -skit, skulle inte sagt något, nu kommer Alva bli sjuk! Och mycket riktigt 13:30 idag lämnade jag jobbet efter att Lotta hört av sig och hämtade hem en magsjuk liten Alva. Nu håller vi tummarna för att vi andra klarar oss. ✊🏻

Senare kom Isabelle hem, då passade jag på att ge mig ut på en kort löptur i spåret. Men det kändes verkligen att det var länge sedan,samt att jag legat sjuk. 
För det var så galet jobbigt. BARA jobbigt och jag som aldrig brukar springa med den känslan. 
Men det får inte vara det jag lägger på minnet! Utan jag får istället fokusera på känslan i kroppen när jag sprungit färdigt. För den var iaf lika behaglig som alltid 😊


Sedan har det faktiskt hänt en väldigt rolig sak idag med. 😃 Min kusin Jimmi VANN årets kock 2016!!! Det är galet roligt! Han är så grymt duktig. 🎉🍾 
Grattis igen Jimmi!! 
Bilden är lånad från SVT 😉
Imorgon är det fredag igen och jag o Alva är lediga. Min plan från början var att vi skulle till leklandet då, men nu får jag se vad vi ska hitta på. Blir kanske karantän här hemma 😷




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!