När det gör så ont att man nästan ger upp

Som jag säkert sagt det senaste dagarna. Trodde när jag hade som ondast att det aldrig skulle gå över. 
Har knappt vågat säga det innan för jag skämdes nästan över känslan... Men när det gjorde som allra, allra ondast, så fast jag har det bästa liv jag kan önska med en man som är min skatt och med fyra barn som jag älskar. Så när det gjorde som allra, allra ondast kände jag bara att om jag dör nu, försvinner det onda, för jag trodde faktiskt ett tag det var vad som skulle hända. Men just där och då tyckte jag inte det skulle göra något, för då skulle jag slippa smärtan. 
Läskigt att känna så, känns nästan obehagligt nu att jag ens tänkt tanken.
Fast det "bara" gått två veckor sedan huvudvärken kom, är jag så tacksam att det är över. Att jag mår bra och idag har jag fått må bra HELA dagen. 

Jag och Alva åkte iväg för att handla middag och tvätta bilen. Men först blev det en lunch på m:c Donalds.

Hon är inte svår att göra nöjd Sessan. När hon sitter och äter säger hon -Jag älskal hambulgale, flitts och juice. Du äl Bäst mamma. Jag älskal dig 💕



Tvätta bilen däremot tyckte hon var läskigt. Hon fick sitta i mitt knä när bilen tvättades. Men hon var verkligen rädd tjejen och det har hon berättat tusen gånger idag. 

Till middag blev det ryggbiff med en super-duper god potatis till, bea, Andreas pepparbiff och sallad med pinjenötter. Lovar att det var gott 😜

Här är receptet på potatisen som jag hittade på någon fb-sida. 👅

Jag bytte ut parmesanosten som jag har lite svårt för mot västerbottenost som är smarrigare (enl mig)

Efter middagen ville Alva, leka så jag blev bebisen, Alva mamma, Isabelle fick jobba i affären och Tim blev hund. Så stackars Andreas som tackade nej till leken blev ensam kvar i köket och fick ta disken 😉



När Alva somnat för natten satte vi oss i soffan och såg en film. Tim fick välja film och jag var rätt skeptiskt. Men faktiskt... Bra val av honom och både jag och Andreas tyckte om filmen med må-bra-känsla. 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!