Min sjuka lilla Ă€lskling 😔

Nu ikvĂ€ll har hon vaknat till lite mer och faktiskt lekt en stund. Hoppas det fortsĂ€tter sĂ„, för idag har hon verkligen haft det jobbigt. Hon har bara velat sitta i min famn HELA dagen (igen), sovit endel och grĂ„tit, grĂ„tit, grĂ„tit. Stackars lilla Alva, hon har inte alls mĂ„tt bra. 
SĂ„ kommer man ju tillbaka till det dĂ€r med samvetet igen. Jag har verkligen som jag skrev hĂ€romdagen haft urdĂ„ligt samvete gentemot jobbet nĂ€r jag varit hemma sĂ„ mycket. 
Nu Ă€r det bestĂ€mt att Andreas tar Alva imorgon, ja, dĂ„ mĂ„r jag dĂ„ligt över att jag lĂ€mnar Alva som mĂ„r sĂ„ dĂ„ligt och Ă€r sĂ„ mammig 
Men hur man Ă€n vĂ€nder pĂ„ sig sĂ„ har man rumpan bak. 

Till middag Ät vi kycklingfilé i balsamicosÄs med vitlökspotatis i ugn. Mums! Uppskattat av alla (förutom Alva som inte ville smaka, men hon har inte Àtit nÄgonting hon)


Recept taget frĂ„n theresematochbak.se , en blogg dĂ€r jag ofta hittar goda recept. 

Efter maten blev det ett pt-pass pĂ„ gymmet. KĂ€nde mig grymt otaggad, men med fantastisk pepp tog jag ut mig totalt och efterĂ„t var det sĂ„ skönt. 
KĂ€nner att det kĂ€nns bĂ€ttre o bĂ€ttre nĂ€r jag trĂ€nar nu efter att jag varit sjuk och med det kommer att det kĂ€nns roligare. (Hoppas det fortsĂ€tter sĂ„) det mĂ„ste det 😝
Sedan har jag bokat in mig pĂ„ en "workshop" med löpteknik pĂ„ Bosön den 19/3. Det kommer bli grymt bra! 

Nu ska jag se om vi kan fĂ„ Alva att somna om, sĂ„ vi fĂ„r sova. God Natt đŸ’€




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej pÄ bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÄg mig?
Tack för din kommentar!