Men en känsla av vår

Söndag idag började med att jag färgade håret. Var rätt nervös innan då jag inte hittade någon färg som tilltalade mig. Tog istället två färger o blandad ihop. Hade ingen aning om hur slutresultatet skulle bli (överkurs). Men trots sämsta bilden 😉 måste jag säga att jag blev nöjd. 

Ute har solen skinit hela dagen. Och jag ska erkänna att jag saknat dagsljus efter att varit "inspärrad" i den här sjukstugan. Fick med mig både Andreas, Alva och Tim på en promenad. 

När Andreas åkte till Coop och veckohandlade med Isabelle, stannade jag och Alva kvar ute. Man kunde idag ana att det blir nog en vår i år igen, även om vi såklart kommer få räkna med några bakslag. 






Till middag idag blev det kycklingfilé grillad på kolgrillen, med ugnsrostade rotsaker coleslow och bea 😜

Vi passade på att skåla för Isabelle och Williams kontrakt på lägenheten. De skrev tidigare i veckan, men då William har varit i London sedan dess har vi inte kunnat "fira" det. Blev ingen riktig Champange idag (det får vi ta när de får tillträde till lägenheten). Men en god och väldigt prisvärda törley. 

Alva passade på att plocka in sin "gamla" badbalja när Andreas grillade. Den skulle såklart badas i... Både med o utan kläder 💕


Måndag imorgon och ny vecka. Hoppas nu barnen håller friska så vi får jobba lite. Blir ju smått nervös nu när det är februari och Alva har hållit sig frisk så länge. Men vi håller tummarna för att näsa vecka blir en toppenvecka 🎉





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!