Hanbollslördag och mello

På fm var jag hemma och plockade lite när Andreas var med Tim på handbollsmatch. Tyvärr förlorades båda matcherna men Tim hängde inte läpp för det. 
När de kom hem åkte vi och shoppade inför middagen o kvällen. Passerade Berit o Rolf på en kaffepaus innan vi åkte hem. 
Sedan begav vi oss ner till Ekhammarhallen för att se på handboll när den är som bäst.
Först spelade herrarna. En fantastisk match, med bra fart i. De vann med 

Det var fullt ös i hallen. Tror jag läste publikrekord 👏👏 kul!
KSK har verkligen satsat och de märks. Bla trycks det upp snygga matchprogram med intervjuer o dyl till varje match. Man har tryckt upp spelarkort på samtliga spelare i KSK. De delas ut till barnen som är nere på seniormatcherna. Idag var det även fan-fotografering. Så barnen fick fotas tillsammans med valfri seniorspelare. Och mycket mer. Ska inte glömma nämna Kungsängen egna hejarklack KSK Ultras som ser till att taket lyfter. Uppskattat och roligt.






Därefter var det dags för damernas match. Det var svårspelat och gick trögt i första halvlek. De låg under med sex bollar när de gick till pausvila. Sedan hände något. Om jag får säga det själv 😉 Så hände det samtidigt som man bytte Isabelle från kanten till mittnia. Laget ryckte upp sig och ökade tempot. Även här slutade det med vinst 👏👏



Blev lite senare middag men så gott. 
Favorit i repris 😜 

Därefter dags för Melodifestivalen  delfinal 2. 🎵🎶 Lite ost o kex till det gick också ner. 


Efter mellon somnade Andreas gott i soffan. Jag passade på att titta på QX galan. Men nu ska jag också blunda och se om jag kan sova 💤
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!